Website →
האתגר במיתוג היה להראות את הדרום בלי לברוח למקומות הבנאלים שמייצגים את הדרום. יצרנו חלונות הצצה שמאפשרים הסתכלות מעניינת חדשנית וצעירה על הדרום. יצאנו מהצבעוניות שמבוססת על צבעי מדבר אבל נשארנו בצבעוניות שמשדרת את החום (הפיזי והרגשי) של הדרום, פלטת צבעים צעירה ובולטת. כחלק מהשפה הגרפית עיצבנו שפה איורית ייחודית.

Brand

תכנית הכשרה מעשית למסחר באמזון ארה"ב המוצעת על ידי אוניברסיטת בן גוריון בנגב ומרכז היזמות 360 בחסות בנק הפועלים.

Negevprime

No items found.
All Projects